BOKA IN 18 OCH/ELLER 19 JULI

Coronakrisen har gjort att vi tvingats ställa in eller skjuta fram samtliga aktiviteter. Det går dock att arrangera aktiviteter utomhus, förutsatt att man inte behöver resa mer än 1-2 timmar bort, håller avstånd och så vidare.

Vi planerar därför en särskild, koordinerad aktivitet på flera platser i landet under den helg då vårt sommarläger skulle ha skett. Boka in 18 och/eller 19 juli då detta kommer att ske och håll ett öga på vår hemsida, Facebook eller Instagram, där vi kommer att gå ut med mer detaljerad information med tider, samlingsplatser och så vidare.

Landskap där det redan är klart med aktiviteter 18- eller 19/7 är Blekinge, Bohuslän, Halland, Närke, Skåne, Småland, Uppland, Västergötland och Öland. VI SÖKER DIG som kan tänka dig att vara kontakt/ansvarig för en träff i något av de andra landskapen. Du behöver INTE vara expert på trollsländor, huvudsaken är att vi hittar personer som kan vara med en av dagarna, utgöra vår kontakt på plats, fylla i trollsländebingobrickor o dyl.

Nyfiken? Mejla föreningens ordförande Magnus.