Sommarläger 2022

Kontakt:
Olga Nadeina
076-2928885

Vi mjukstartar genom att träffas upp torsdagen den 7 juli kl. 15.00 på Bjursås Berg & Sjö, vid receptionens parkering (www.bjursas.com). Vi kommer att mingla och utforska den närliggande sjön efter trollsländor. Därifrån kommer vi att utgå även under de resterande dagarna, om inget annat bestäms under lägrets gång. Kan man inte komma första kvällen, så är nästa samling kl. 10.00 den 8 juli. Ha gärna med er lunch samt fika under dagarna, eller så finns det möjlighet att åka iväg till något uteställe för att äta – dock så kan avstånden variera till närmsta ställe från utflyktsmålen.

Ni som medlemmar kommer att få 150 kr per natt som logibidrag från föreningen (detta mottages vid förfrågan efter fullföljt deltagande på lägret). Alla är välkomna att boka sitt eget boende på valfri plats. På Bjursås Berg & Sjö finns även möjlighet till bland annat cykling, vandring, fiske samt bad för de som känner för det.

För frågor, kontakta Olga på 076-2928885 eller olga.nadeina@hotmail.com.