Bli medlem!

Välkommen till Trollsländeföreningen!
Medlemskap för 2023 kostar 100 kr. För att teckna medlemskap sätter du in 100 kr på föreningens bankgiro 5095-8826 eller via Swish: 123 371 74 36 och fyller även i nedanstående formulär och skickar in. Vid förnyelse av medlemskap behöver du inte fylla i formuläret men glöm inte ange namn. Vi är också väldigt tacksamma om du meddelar oss vid händelse av ändrade kontaktuppgifter, som ny e-postadress.

TSF_logga_fri_FELVÄNDEtt medlemskap i Trollsländeföreningen innebär:
att man får den regelbundet utkommande tidskriften MOSAIK och nyhetsblad,
– att man får rabatt på böcker och annat material,
– att man har förtur till aktiviteter med begränsat antal platser,
– att deltagaravgifter på aktiviteter med kostnad subventioneras (det blir dyrare för icke medlemmar),
– att man får en del material gratis,
– att en del spännande publikationer och material endast finns tillgängligt för medlemmar,
– att du automatiskt blir medlem även i Sveriges Entomologiska Förening (men man prenumererar separat på Entomologisk tidskrift och Yrfän – så här prenumererar du.

Se här för aktiviteter.
Se här för info om vårt medlemsblad.

Bred trollslända och tidig mosaikslända, Frösslunda, Öl, 17/5. Foto: Magnus Billqvist / Trollsländeföreningen.